22 Aralık 2015 Salı

GOLDEN ROSE - Matte Lipstick Crayon

Uzun bi aradan sonra tekrar merhaba :)  
 
Tek sorun ( mat yapısı olduğundan olsa gerek ) dudaklarımı kurutuyor ama ben çözümü buldum :D


Ruju sürmeden önce lip balm sürüyorum ve üzerine rujumu sürüyorum kalıcılığı haliyle azalıyor ama dudaklarımı kurutmuyor yemek yemediğiniz sürece 3-4 saat dayanabilecek bir ruj. Suya dayanıklı değil. Tüm renkler harika ama en en en sevdiğim renk bu idi. Resimlerine gelecek olursak... 

Bugün sizlere yeni aldığım ve rengine bayıldığım  GOLDEN ROSE - Matte Lipstick Crayon numara 10  kalem rujumu tanıtacağım. Eğer esmerseniz ve günlük kullanım için bir ruj arıyorsanız bu ruj aradığınız adres olacaktır. Çünkü rengi çok güzel morla pembe arası bir renk fakat pembeye daha yakın. Nude denilemez ama sürdüğünüzde ben rujum diyede bağırmıyor. Anlayacağınız itibariyle ben BA-YIL-DIM !!








 Golden Rose satan  her yerde bulunmuyor onu da belirteyim örneğin Gratis, Watsons' ta yok. Sadece golden rose satan standlarda bulabilirsiniz. Ben Bakırköy Capacity AVM' den aldım. Fiyatıda gayet uygun 12,90 tl. Umarım sizde beğenirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder